lucia,handboll,kevin m.m

hejsan länge sen ja skrev va`?? men det har hänt såå mycke! som igår hade vi lucia tåg på skolan och min faster börja gråta lite pinsamt:$ men jag tror att det va rätt så fintXD o vi hade såklart riktiga ljus:D ich sen var det handbollsträning också på kvällen jag visste inte om jag orka gå , men jag gick ändå ,vi gjorde nån sak som hette 8an , den va lite krånglig:S , sen så var det då IDOL-final och jag heja såklart på kevin. men när han SJÖNG sin vinnarlåt så grät jag flodar och ja e seriös:S jag blev så spänd när dom skulle säga vem som vann.. KEVIN vann jag skrek typ över hela skarpnäck av lycka..o så på tisdag har vi so prov fast jag b aliet nervös över det.. aja herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0