ledsen ina...

sorry ina jag har blivit lite sjuk på sistone så jag kan inte följa med dig till götgatan, vi som skulle julhandla:( aja vi gör det nästa helg då:) då har vi nåt att se fram imot eller nåt :S jag kanske inte kommer på måndag heller. det e ju kul med första advent som e idag ,vi glömde tända första ljuset till frukosten men vi tänder det lite senare:) det var tur att tony åkte ut i stjärnor på is igår ,(tycke jag) men det var synd att johan palm åkte ut i idol även fast han inte va best, jag hejar på kevin och alice och dom 2 borde komma i finalen:) och markus e bäst i stjärnor på is. Såg ni handbolls-matchen i torsdas på tv4 sport? den såg i alla fall jag den ägde, jag tror det var sverige och nån, i alla fall sverige vann! med nåt :S, jag e lite glömsk... hejdå alla. (ses i skolan på måndag eller tisdag tror jag=/ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0