ÄGG!!!???

hejhej idag har jag vart i skolan bara aja men strunt i det , när jag kom hem så skulle jag ta upp bethoven (min sköldpadda) från dens hus på land den är vatten jag vet men den gillar att vara ute så jag kände i huset och kände nånting mjukt och tog upp den ,den var lite vit och oval och jag tror att det var ett ÄGG! OMG OMG!!! Min första tanke var ,var e det här förnåt? Men sen sa mamma att det kanske var ett ägg. Vi vet ej hur man tar hand om ett ägg men vi har lagt den i en varm handduk så. Men om ni har nåt tips om hur man tar hand om ägg så kommentera!
Dagens hjärta blir nog min lilla sköldpadda bethoven för att hon har gett mig och mamma ett uppdrag som vi aldrig trodde att vi skylle få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0