Bada xD

Tjabba och hur mår ni? Idag är jag på pappas jobb och bloggar på pappas mac igen.. Vi ska snart käka lunch det blir thai-mat..mums... Sen ska jag och pappas tjej åka och bada på solberga-badet i visby..  Det är inget äventyrsbad direkt men dom har i alla fall hopptorn 1,3,5..Undra om jag vågar hoppa från 5an denna gång jag är ganska rädd från höga och öppna höjder..är nån fler det?? Nu ska jag dela ut dagens hjärta och det går till....PAPPAS TJEJ CARIN!!!! För hon är så snäll och ger alltid bra råd  och är lätt att prata med..xD 

Det blev inget hjärta denna gång men det blev en liten björn och en blomma 
det blir bättre bilder när jag kommer hem...xD
Kram hannah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0