En dag shopping

hejhej nu har jag kommit hem ifrån loppmarknadenav min snälla faster fick jag 100:- att spendera jag köpte två par jätte fina örhängen där , loppmarknaden var i vårberg. Det fanns massor av stånd och sånt..Men det var lite dåligt för man var tvungen att betala 10:- för inträde för att bara kolla på alla saker.. Utan att man köpte nåt.. Sen åkte jag och min faster irre till skärholmens centrum och vi kolla i den nya new yorker-affären dom hade riktigt shyssta grejer faktiskt bättre än förväntat...Sen gick vi till indiska där köpte min faster en gullig liten lampa sen gick vi till affären flash och min faster köpte ett par jeans.. Sen så gick vi till affären glitter och jag hade 50:- kvar av dom 100 så jag köpte ett par snygga örhangen. Nu vidare till dagens hjärta och de går till...............................................MIN FASTER IRRE!!! för att hon alltid är snäll och hjälpsam älskar dig irre<33333
Nu ska jag ta ett bad puss och kram hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0