Gotland..påsklov!!!

Tjabba I fredas kom jag fram till gotland kl 00.20 fatta jobbigt!! Jaja i lördas så var jag och pappa på våra cyklar och cykla runt lite på gotland! Och i söndas så var jag ,pappa och hans tjej hos pappas jobbarkompis och grilla korv och gjorde en stor brasa! en liten maj-brasa... Fast det bara var i början av april..! Idag (måndag) så vakna jag upp ganska tidigt och kolla på en film..och käka rost-makor..xD Sen cykla jag till pappas jobb och nu sitter jag och bloggar på pappas jätte-snygga mac!! Lovar den e as-snygg! Sen ska vi käka lunch om ett tag jag tror det blir en billys..xD Sen ska jag ner på stan och shoppa! Jag ska köpa ett par guld-ringar(örhängen) på åhlens för 40:- och ett par indiska guld-örhängen på i.me.my för 60:- jätte söta-.- Jag tror jag kan lägga in bilder på dom när jag kommer hem till stockholm. Juste på onsdag kommer min bästa kompis hit..sarah heter hon. Hon har köpt land-ställe eller hennes mamma har det..Det kommer bli så kul i sommar för hon ska va här halva sommarn...


Nu vidare till dagens hjärta och det går till..PAPPA för att ahn är så snäll och alltid är här med mig 
puss pappa

Från eran hannah<333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0