Beställt!

Hej igen!
Nu har vi beställt lite från HM. Jag tog 3 bikinis, en t-shirt, ett par jeansleggings, uggs, underkläder och en långärmad tröja. Imorgon kanske jag ska till stadium och rea-shoppa och till weekday för att köpa ett par nya cheap monday jeans och en tröja kanske.

Igår kom jag ju hem från Gotland! Både kul och tråkigt.. Jag och emelie satt brevid varann på båten och snacka, spela in videos med mobilen och tog kort. Vi fikade lite också. Jag tog en kärleksmums och en loka.
Sen när jag kom hem hade mamma gjort makaroner med köttfärssås.
På onsdag börjar ju skolan. Det känns som jag längtar lite. Eftersom jag har vart ganska rastlös i sommar. Fast det kanske är kompisarna jag saknar. Längtar efter att vara med nån. Har ju haft emelie och sarah och lite isa i sommar men jag kände mig ändå lite utan kompisar i sommar. Om emelie får kanske hon får komma till Gotlans på höstlovet också! Kul! Eller kanske nån annan?

Handbollen börjar ju också snart! Jättekul! Vi ska till åland med laget. På ett träningsläger.
Vi ska vara borta en hel helg då.
Men nu måste jag gå hejdå.
Jag kanske skriver mer ikväll! Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0