Dagen fortsätter<3!

Hejhej! Denna sag fortsätter lika långsamt som den börja.
Jag och mamma kolla på filmen keeping mum. Ganska rolig faktiskt, hade sett den förr men glömt allt i den .
Inget svar från jenny. Men jag får väl ringa senare. Ska till  Farsta imorgon med mamma. Hitta ett bra erbjudande på stadium (www.stadium.se) om man köpte en adidas tröja och ett par jeans så fick man dom för 500 kronor. Billigt tycker jag. Det fanns bara några jeans att välja mellan och tröjor. Jag vet inte jag kanske köper det eller ett par cheap monday. Vad tycker ni?? Nu när min data är fixad ska jag börja mer aktiv på bloggen. Kanske försöka komma till dom mest 20 aktiva?
Vad tycker ni om det? Va?
Just nu är det ganska molnigt ute här. Inte alls kul.
Men nu ska äta nån frukt.. Kramizzar sötizzar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0