Gårdagen<3!

Hellu! Hur mår ni idag? Själv är det ganska bra. Godmorgon förresten!
Igår var jag mamma och pappa på en biluthyrning och hyrde en bil. Men dom hade ingen inne så vi fick låna han som hade uthyrningens bil...xD
Sen så skulle vi åka till fårö fast först åkte vi till en stenkust. Där vi plocka stenar och sånt.
Sen åkte vi till fårö. Då blev det jättefint väder så vi åkte till sudersand dom är en jättefin strand.
Där bada jag och pappa, fast jag mest....xD Det var ganska stora vågor så det varjättekul. Sen åkte vi till en stenstrand igen där fanns det hundratals raukar, kan tyvärr inte förklara vad det är. Men där tog vi massor med bilder och sånt.
Sen började klockan bli mycket. Så vi åkte till en uterestaurang. Där dom hade salladsbuffe och grillbuffe.
Det var jättemysigt och välldigt god mat...xD
Jag har tyvärr inga bilder från igår. Men nu ska jag äta frukost.
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0