Godmorning!

Shoo...!
Idag så får vädret bestämma vad jag ska göra idag. Om solen skiner ner på stranden och om det är mulet som nu.. då drar jag ner till medeltidsveckan och kollar på markanden. Jag tror jag har ganska lust att kolla på marknaden.
Hur mår ni idag då?
Just nu har jag bara lust att åka hem till stockholm. Jag har inget att göra här liksom. Men jag vill ju va med min pappa också. Men jag känner mig lite rastlös. Jag längtar inte efter skolan eller så bara att få träffa kompisarna.
Menmen jag åker ju hem ganska snart vilket är tråkigt och kul. Aja jag vet inte varför jag skrev det. Haha nu blir jag sådär flummig igen.. Ops skrattutfall!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0