Hellu!

Hejsan!
Hur mår ni idag? Jag tror jag mår bra.
Om det är fint väder så ska jag åka till fårö och bada.
Men det verkar det inte bli :(
Det känns som det var åratal jag låg på stranden, men det var det ju inte..
Jag måste köpa en ny  bikini till thailand! Men jag hittar verkligen ingen.
Men om jag väl hittar nån så är den alltid typ 4 storlekar för stora..
Igår såg jag faktiskt på 2 filmer. Här är dom!

Film: Rallybrudar
Handling: En tjej som älskar motorsport vill va med i ett rally. Men då behöver hon en kartläsaere och en bil.
Betyg: Den var ju lite rolig att se men den var inte så bra. Den får 2½ / 5 av mig.
                                   

Film: Be cool
Handling: En man har presic lämmnat filmindustrin och ska börja i musik. Men det var svårare en han trodde.
Betyg: Den får 4/5 för att den var väldigt bra. Ett plus var att det var mycket musik i. 
                                    

Jag åt den nya Marabou chokland.
Choklad: Marabou sommar
Smak: Mjölkchoklad med små jordgubbsbitar i
Betyg: Den får 3/5 för att den var ganska söt men den smaka sommar...xD
                                           
Hejdå och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0