Hem.. :(..

Hej! Nu har jag och emelie packat färdigt våra väskor och snart äta nåt. Idag ska vi ju åka hem till stockholm med båten. Det blåser ganska mycket så det blir nog en guppig resa..! BLÄ! Förlåt för min dåliga uppdatering i veckan men jag hade annat att göra med emelie. Det ska bli kul att åka hem men ändå inte. Jag kommer sakna Gotland så mycket!
Men jag ska försöka hålla min uppdatering  på bloggen lika bra (?) som jag hade i sommar, när jag kommer hem.
Jag har haft mycket skoj här.
Snart så börjar ju skolan (5 dar). Det ska bli sådär.. kul att träffa kompisar men matten den kan jag skippa!
Nu ska emelie blogga lite. (www.blondisen.blogg.se)
Kram och hejdå. Jag kanske skriver när jag kommit hem. Kram!

                 
Hejdå gotland!                                   Hej stockholm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0