Mitt hundrade inlägg...;)

Hejhej! Idag har emelie sovit en natt hemma hos oss.
På morgonen så gjorde vi lite morgonspa med ansiktsmasker, fotbad och hårinpackningar. Det var så skönt..! Sen gick vi till stan jag köpte en bok med twilight. Den andra boken i serien. Sen så gick vi till solbergabadet och badade. Vi hade skitkul. Men emelie kunde inte hoppa från 5an för höll renovera den.. Jag skulle ändå inte våga.
Det var nästan inga på badet så ba larva oss hela tiden.
Just nu kollar vi på en film som heter fired up.
Ikväll ska vi äta ute nånstans innanför murarna. Jag pappa och emelie.
Kul!
Nu ska jag också kolla på filmen. Kram!
Juste det här är mitt hundrade inlägg..
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0