Stor bloggare??

Hej! Det där med ingen rubrik är för att jag har dålig fantasi idag.
Nu när man tror att bloggen ska börja bra så vet man ändå inte. Den senaste veckan har jag haft över 80 besökare per dag. Det kanske inte är så mycket för t.ex en storbloggare men det är stort för en liten bloggare som jag.
Andra dagen i skolan var väl okej. Idag hade vi vår första musiklektion för den här terminen. Vi hade en ny musiklärare. Hon var väl okej men lite skum. Men det var ju första lektionen. Man får väl ge henne fler chanser. Ellerhur?
Vad har ni gjort idag? Nåt kul? Börjat i skolan idag?
Min dröm i alla fall är att min blogg ska bli lika stor som kenzas eller fokis.
Hörs imorgon eller senare ikväll.
Kramizzar!!

Kommentarer
Postat av: ulla

alla har en chans att ble en storbloggare som du säger. Visst vore det kul. Jag har vart på mest aktiva listan. Så dit ska du komma först. Jag förstår att det kan vara svårt att blogga mycket när man går i skolan och inte har tillgång till data där på rasten. än så länge är du ju väldigt ung. Om du vill bli som kenza eller foki så ska du nog minst kunna vara 14 eller 15.

Jag har aldrig sett en sån ung som du som har vart en känd ung bloggare. Men du kanske blir den första vem vet.

Jag är en utav dina 80 läsare. läser din blogg så fort jag får en data med internet.

Du är en sån trogen skrivare som inte tröttnar så fort. Du skriver aldrig om nåt ledset bara roliga saker. Kramizzar ulla 17 år.

2009-08-20 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0