Dålig uppdatering, ja vet !

Hej igen, länge sen ?
Hur mår ni då?
Cupen gick väl sådär då.. inget att klaga på ? Då var det ju första advent också..

Igår så var det ju måndag det var väl som vanligt, vi har börjat med luciaträningar då.. o det är väl inte så kul... haha <3 Jag missade träningen sen , för att jag hade ont i halsen.

Men sen idag så är jag sjuk :(.. ont i halsen och täppt i näsan.. men det som är bar idag är ju att det är den första december.. så 24 dagar kvar till julafton <3 .. jag ska fira julen hos pappa i år, men jag tar med mig datan så jag kan uppdatera på gotland !!
Men det är ju ett tag kvar, först är det ju lucia så..

Men nu kollar jag på lite på vänner från en box.. har boxarna 6,7,8,9,10... haha , det var längesen jag såg dom<3
Okejj vi ses senare , pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0