EMELIE <3<3<3

Hej ville bara skriva lite om henne i ett inlägg för att hon gjorde det och för att jag älskar henne så mkt.

Syster: Jag vet inte var ja ska börja när jag ser tillbaka på våra minnen blir jag glad, det är så kul att vara med dej:  
1. Vi har samma dåliga humor :D Fast vi tycker den är bäst!
2. Vi är så himlans lika men ändå olika!
3. Vi har alltid roligt tillsammans!
Det finns massor av anledningar, men jag kmr inte på alla för att jag är lite trött...

Men vi har känt varandra i snart 11 år och hoppas att det kmr att fortsätta 100 år till!
När du kommer till gotland ibland på loven har vi alltid som roligast..

Jag kommer att älska dej i våt o torrt och jag skulle aldrig svika elr ljuga för dej gmn<3

Du är min SYSTER livet ut!







'

En bild säger mer än tusen ord <3


Kommentarer
Postat av: Terese

Sv: Ja den är verkligen bra..

2009-12-30 @ 00:41:46
URL: http://teszy.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaaaaaaaaaaaaaaaaaw:D älskar dig<33

2009-12-30 @ 21:15:15
URL: http://blondien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0