Genrep idag :D

Hejsan alla läsare :D
Har inte kunnat blogga idag för att jag inte ha haft tid elr.. ?
Här är i alla fall min dag :

Jag vaknade o gjorde mig iorning och bla bla bla.. sånt man brukar göra på morgonen typ ?
Sen så åkte ja till skolan o vi hade gympa, o det var nån dålig vikarie igen.. hmm.. inte så kul, vi höll på me nårra ringar o lianer typ o lite mer.. Sen så efter det hade vi språklära.. (BOORING!) Men i alla fall, sen vare fysik och vi typ prata om elektromagnetism.. (?) fatta typ inte ett skit,, :P Men ändå, sen vare lunch, äcklig som vanlig... morotssopaa ?
 Sen vare rast o typ alla va vid våra nya gungor o gunga :P fast ja bara putta på.. haha :P
Sen vare So o historia.. haha.. det var väl kul ?
Sen vare lucia rep o eftersom det är utomhus så fryser man ju såklart :P Även fast man har jacka o några tunna fingervantar man hitta i fickan :P
Men det var kul.. jag sjöng SOLO på nu tändas.. :P Det gick ganska bra tror ja ?
Det började snöa också när vi repade..
Sen efter repet sluta vi o jag åkte direkt till träningen och vi vara bara 5 st på träniingen :P Menmen.. vi träna lite teknik o sånt., Sen åkte ja hem, åt middag och va me jenny senare, vi kolla på idol finalen o det var bra att ERIK vann! Haha, aa i alla fall, måste sova nu har match imorgon :D

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0