Hiss eller diss :D

Hade lust att hissa och dissa lite :D




Hiss

♥Klapparna
Klapparna är ju en del av julen för alla. Att man ibland när man var liten kunde sitta i timmar och kolla på klapparna och klämma på dom några dagar innan jul. Man kunde ju aldrig veta vad som fanns i dom.

Snön
Snön är som ett vackert vitt täcke som lägger sig på marken. Det här känns som det typ är den första gången på länge vi får en vit jul. Jag älskar att springa runt i snön, kasta snöbollar, bygga snögubbar och bara ha det mysigt.

Diss

*Väntan
Den jobbiga väntan till julafton är svår, när man ser paketen under granen varje dag när man går förbi.

* Ont i svanskotan
Hehe, vill bara säga det här som en diss, jag h ar ju skitont i svanskotan, den har typ gått av (:S) Jag har haft ont i den typ i 6 veckor nu! Det blir bara värre o värre, jag pallar inte med den snart !


Lite hissar och dissar blev det idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0