Lilla dagen :D

Dagens humör:  hmm.. bra tror jag :D Tack för att du frågar :D
Dagens planer: Ta lugnt  :D
Dagens person: pappa ?
Dagens väder:   snöö!! <33
Dagens bästa:  Julmust xD
Dagens sämsta: Blev mulad av min pappa.
Dagens saknad: Emily<3
Dagens Köp: Julklapp till mamma :D
Dagens Frisyr: borstat ?
Dagens Tabbe: Tappa mina köttbullar på golvet..
Dagens måste: bädda sängen ?
dagens hat: Måste jag hata nån ?
dagens kärlek: TOMTEN xD
dagens mat:   Köttbullar xD
dagens tanke: om jag ska ta upp köttbullarna på golvet ?
Dagens klädsel: t-shirt o jeans :D
Dagens make up: Maskara o puder


Kommentarer
Postat av: Esme

Haha hannah, fy fan va rolig du är!

Dagens tabbe: tappade köttbullarna på marken

Dagens tanke: om jag ska plocka upp mina köttbullar



HAHA, skratta fan ihjäl mig gmn <3

2009-12-20 @ 19:17:07
Postat av: Julia

haha dagens kärlek: tomten <3 sååklart <3

2009-12-20 @ 19:18:06
URL: http://jmbp.blogg.se/
Postat av: din käresta

haha, saknar din dåliga humor gmn lilla <3

2009-12-20 @ 19:18:55
Postat av: K

jag saknar dig, snälla kan vi sluta bråka

2009-12-20 @ 19:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0