Pepparkakor :D

Hejsan sötisar <3
Nu har jag bakat pepparkakor.. :D Dom blev supergoda.
Ni ska få min bakning steg för steg :D


Tog fram bakbordet och en kavel..

..även lite vetemjöl...

..Lite former också.. min favorit är elefanten som är brevid stjärnan..


..jag gör når med degen.. jag tar inte en tugga om ni tror det..

..försökte kavla ut degen..men det bara sket sig.. som vanligt..

..men tillslut funka det :D..

.. la ut formerna.. vissa är lite barnsliga jag vet,, men det är från när jag
var liten...

...tillslut kom dom på formen..

..in i ugnen...

.. färdigt :D:D:D:D:D:D dom blev megagoda<33


Bara en liten bild jag tog :D:D:D

Vi ses senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0