Rolig dag :D LÄÄS <3 :P

Hejsna lilla bloggen <3
Idag har det ´vart bästa dan på länge typ :P
Vi hade sovmorgon till 20 i 10 :D Sen så i skolan så fick vi fika av issa och laura och eva, för att laura och issa ska sluta :(. Sen så hade vi julpyssel och jag satt brevid emily :D Jättekul :D Sen vare jullunch, lika tråkig som vanlit... på rasten spela jag fotboll i snödrivorna :P Det var jättekul :D haha.. (mycke smilyesar jag gör idag va? :P)
Sen så städa vi lådorna.. Sen hade vi musik i två timmar.. vi kolla på en jättesorglig film, det var en dokumäntär om ray charles, den var jättebra, fast vi hann inte se färdigt den :(
Sen så var jagg och emily på skolgården ett tag och lekte lite snön :P Synd att det bara vlir så mörkt fort..

Sen så åkte jag hem typ vid halv 6.. då åt jag middag, och så hade min pappa skickat en inbjadan från spotify, så där är man medlem nu :p Jusy nu lyssnar jag på "heal the world" av MJ, den är så himlans bra och sorglig :( sitter här och gråter.. Jag gråter jättelätt till filmer och låtar .. :P

Men nu måste jag gå och packa lite, för imorgon åker ju jag till GOTLAND!!!!!! <33333 Det ska bli jättekul, fast först är det julavslutning i skolan :P


Haha, emily och jag hitta en pulka på skolgården som vi la hennes saker på för att dom var så tunga :P

Kommentarer
Postat av: Manda

maaew gu va söt <333§§§§§§§§§§

2009-12-20 @ 11:03:52
Postat av: Emsy <3

Tack :D

2010-01-01 @ 21:04:02
URL: http://gippy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0