Ska äta snart ..!

CHACHA SÖTNÖTAR :D

Idag har jag vart på stan igen me pappa. Jag köpte en liten julklapp till mamma, eftersom jag ska fira lilla julafton med henne när jag kommer hem till stockholm :D :) :P

Jag skulle ha bakat pepparkakor idag, men det blev inte så, kanske imorgon? Undra varför det heter "pepar"kakor, är det peppar i dom ? Om inte kan dom väl heta god-deg-kakor eller hur? :P

Men nu ska jag snart äta, det blir köttfärssås och pastasnäckor :D


Mammas julklapp :D

GODIS <3 Haha kolla min hand :O :P


En grej jag gjorde bara på picasa :D<3

Nu måste jag gå äta lovers<3


Kommentarer
Postat av: Kerstin

det är väl inte peppar i pepparkakor ?:O

2009-12-21 @ 10:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0