Solo =O?

Chacha bloggen♥
Vad gör ni dåe?
Sjukade idag också, men på eftermiddan mådde jag bättre o då kom jenny hem till mig, vi skulle typ sälja lite julkort utanför ica men det blev för pinsamt, för när vi sa nåt så igga alla oss..
I alla fall så ringde ja emily, för att höra om vi skulle julhandla imorgon.. aa o det skulle vi.. Men sen hade dom
 lottat lucia o sånt i skolan till våran luciashow, o då på en sång.. som jag hade typ anmält mig till så blev jag typ framlottad på den låten , så jag ska sjunga solo <3 det ska bli jättekul, men nu ska jag äta lite mat o sen ska jag till jenny igen..
Pusshej♥



En grej jag gjorde i picasa<3


Kommentarer
Postat av: tove

gz gz gz gz <333

2009-12-05 @ 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0