Sry..

Hej bloggen :D
Asså sry för dålig uppdatering idag men jag har inte pallat.. heheh..
Har gjort en ansiktmask presic :D Det är så jäkla kul när den har stellnat och man typ inte kan öpnna munnen för att det är så stelt.. om ni fattar...
Men idag har jag väl mest bara tagit det lugnt.. bara slappat.. vart lite på stan.. hittade ett par jättefina jeans på VILA men jag köpte dom tyvärr inte :'(

Hahah.. men ändå.. världen går väl inte under för det eller?
Tss.. jag har så jäkla dålig humor när ja är flummig (vilket jag alltid är)
Men nu ska jag sluta tråka ner er.. Hahaha och visa lite bilder (A) :D



Från i sommras.. i miss <33


Kvällsdoppet på fårö i sommras<3

Jag och Sarah på kneipbyn i sommras <3

Jag på kneipbyn i sommras<3

Gud va jag saknar sommaren när jag kollar tillbaka på bilderna.. gör inte ni?

Kommentarer
Postat av: Maja

Gud va fina bilder hannah <3

Gud va jag saknar dej <3

2009-12-29 @ 18:04:47
Postat av: Oliver

gillar första bilden <3!

2010-01-06 @ 12:07:07
URL: http://oliverpppp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0