En handbollsdag

hej hej idag blev det en liten handbollsdag i skolan .först hade vi gympa vi körde handboll sem klassråd vi snacka handboll vet ni varför det e såhära? Vi ska på klass-handboll! Det ska bli kul . Men vi måste ha 2 lag för att vi är en sån stor klass:( hoppas det laget jag e med i vinner =)  men ändå. Ikväll  e man själv igen det blir nog lite god thaimat (egen inte köpt) jag tycker jag gör ganska god =) Just nu sitter jag på ett cafe och bloggar med en kompis som heter sarah =) Hon e supersnäll och kan det mesta på fotboll även fast jag inte gillar fotboll..=/  Vi sitter här med en liten munk i handen som vi har delat på. men nu måste jag sticka..=/ synd men änne Hejdå puss <3

                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0