Frisk snart?

Hej hej jag e en 12-årig tjej som undrar när jag blir frisk? För jag hade faktiskt ganska lust att gå till skolan idag. Men jag gjorde inte det , för jag hostar som bara den och jag vill ju inte direkt smitta nån för det skulle inet va kul. För om jah smittar alla vem ska jag vara med då när jag bir frisk? Vet ni jag ska börja lägga in en söt bild varje gång på varje inlägg och såklart i slutet på en söt hund elle katt, alla bilder hittar ni såklöart sen på googel.com och sök på cute så hittar du massor med söta bilder ! Men nu ska jag gå och göra lite lunch .. Jag venne vat det blir kanske nudlar eller varma koppen men det får bli nåt i alla fall. Här kommer en liten bild !

                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0