Har ni sovit gott?

hejhej! Har ni sovit gott? IHar presc kommit ut ur morgon-duchen.Idag är det en ganska rolig dag faktiskt eller i alla fall några! vi har : Musik: sådär Svenska: sådär elevråd: sådär Gymapa KUL . lunch/rast: KUL klassråd: booring SO: boorig , se den blir ganska rolig i alla fall! Hoppas min bästa kompis sarah (www.johannacora.blogg.se ) e frisk idag så att vi kanske kan göra nåt kul efter skolan! Idag nu på morgonen sen som jag har jätte mycke tid fast det har jag  ju inte så det e ju synd. Gud va tråkig jag e när jag bloggar! Men nu måste jag gå ska käka lite och fixa till mig. puss hannah

                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0