Härlig ledig måndag!

hejhej idag var det en ledig dag för att vi hade öppet hus på min skola i lördas! Idag så slappa jag bara. Sen efter det åkte jag till farsta. Jag hitta en riktig snygg tröja på MQ för 249:- den kanske jag ska köpa men jag kunde inte köpa den för jag hade bara 100:-..... Men jag gick också in på Guldfynd och hitta massa söta örhangen för 89:- bara.
Där på Guldfynd fans massa söta alla-hjärtans-dag-presenter urgulliga!! Men nu måste jag gå för jag ska måla naglarna! Puss puss

                                                      
                                                                      
                                          en söt liten apelsin och en söt citron<33

Kommentarer
Postat av: natta

vilken mysig måndag!

2009-02-15 @ 14:08:50
Postat av: sara haddad

hej hej söta bilder du har asså!



men snälla kolla in min blogg också som heter lovesarizz.blogg.se <3



kram

2009-02-19 @ 17:27:59
URL: http://lovesarizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0