Hejhej <33

hejhej och tjena pena! Jag kunde inte skriva igår för datan var konstig...Men idag var jag i skolan och jag hade idrott! Jag har typ börja älska idrott sen jag börja i 5an och på handboll! På gympan körde vi handboll också för imorgon den 11 februari ska vi ha klasshandboll! Önska migh lycka till! Det ska bli såå himlans kul!!  Våran klass har så många elever så det blev 2 lag istället för 1 och jag hammna i det vita(det andra är svart) det bästa laget!!!!!! Men det var synd att jag inte hammna med sarah:( . Men nu måste jag sticka för jag ska laga makisar och köttbullar till migh själv, eftersom jag e själv med Anders (mammas kille) som kommer hem lite senare.Vi e själva för att mamma e på en fest med sitt jobb. hejdå puss puss!

                                                                  
                                                                söt hund som sover<3 kommentera<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0