Hejsan igen<33

hej hej och tjabba! Hur mår ni? Igår var det öppet hus på min skola( www.skanskvarnsskolan.se) Det var kul det kom ganska mycke folk faktiskt! Vi slutade kl. 12 igår skönt. Vi är lediga hela måndan sen =) ! Efter gick jag och sarah hem till henne och vi kolla på en film som var ganska bra faktiskt! Jag kommer inte ihåg vad den heter =S . Sen efter filmen åkte jag hem och jag och mamma åt tacos. Sen kolla jag och mamma på melodifestivalen och åt glass och bär! Jag blev lite sur när snälla snälla-låten gick vidare till andra chansen för den var riktigt dålig. Jag hejade på alcasar , emilia . Det var bra att dom gick till final då! Men nu ska jag käka frukost bloggar senare idag <33

                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0