Hello ?!

hej hej idah har jag vart i skolan och jag ska följa med min kompis chrystina som e jättesnäll till ett ställe där hon dansar showdans det ska bli så kul den börjar 4 slutar 5 den e asså i en timme. sen blir det hem och göra mat jag e ensam hemma ikväll och det blir väl ganska ensamt. Aja chrystina e väldigt snäll och är i från Canada och e ganska bra på svenska faktiskt =) men ibland får man prata engelska och jag e ju inte så bra på det...men jag kan ju säga hello and how r u? Men man klarar sig ju inte på det och det e ju därför vi går i skolan och lär oss =)  men nu har jag presic kommit hem och ja vad ska jag göra nu . jag börja skriva på det här inlägget innan jag gick på dansen och jag börjar nu igen. Vad vill ni att jag ska skriva om? Kanske, kanske, vad jag gillar dast det kanske ni redan vet! Shoppa ,kompisar ,handboll, rosa och mycke mer . Visste ni redan om detta så kul för er som visste det då!
Men nu ska jag och chyristina gå ut jag ska följa henne halv-vägs hem till henne för hon hittar inte så bra =/
Sen ikväll ska jag titta på top model  om ni undrar vad e så ska ni inte fråga migh =)
Men nu måste jag gå Hejs svejs


                                                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-04 @ 17:29:58
Postat av: lisa

hej e chrystina snäll jag undrar bara . Kan du fråga efetr dejt?

2009-02-04 @ 17:30:39
Postat av: lisa

hej när jag skrev om du kunde fråga efter dejt mena jag till min kompis han e ursnygg. Har hon en sån där snygg CANADA tröja?

2009-02-04 @ 17:32:06
Postat av: hannah

ja det har hon en rosa vit

2009-02-06 @ 20:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0