melodifestivalen..=)

hejehej idag e det söndag. Såg ni melodifestivalen? Vilka heja ni på? Jag heja på hårdrockarna...! Idag skulle jag egentligem va med en kompis fast hon "råka" glömma bort migh och va med en annan. I alla fall.. Imorgon ska jag ha friluftsdag och vi ska åka skridsskor! KUL.. nja jag kan inte åka,, Men vad ska jag ha till matsäck kommentera! Men vad gör ni i idag då kommentera! 
en nu ska jag gå, ska döra lite lunch hejdå puzz!
                                                                    
                                                                     söt liten katt<333

Kommentarer
Postat av: Emelie

pasta med kättbullar

2009-02-15 @ 20:22:05
URL: http://blondisen.blogg.se/
Postat av: anonym

heeej!!!!!

hur mår du????

2009-02-22 @ 14:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0