Mysig fredag med bästis<3

hej hej ! Jag lova migh själv att skriva ikväll och det e det jag håller på med nu! Jag och sarah(bästis) kollar på let´s dance ! Vi hejar på laila och magnus  ( den starka ) Vilka hejar ni på kommentera! Vi sitter käkar ostbågar och dricker saft....mmm gott! Dan var ****lång och tråkig (dag förutom rasterna :S) Vi hade biologi och fysik det var tävling  i fysiken och vi kom nästan sist (jag och Andreas). Sarah och Tiandra kom 2a. Och Lee och Max a 1a (det trodde man inte)
Vi hade träslöjd också det e booooring.  Handbollen var jätte kul idag och jag hade kul..?

                                       
söt bild <33 hon heter Miranda om ni undar <33

P.s kolla sarahs blogg www.johannacora.blogg.se
P.s 2 Kom till skanskvarn min skola imorrgon lördag (7 feb)  det är öppet hus koila mer på www.skanskvarnsskolan.se
puss<333

Kommentarer
Postat av: tristan och konradz

wtf nallar?

2009-02-14 @ 18:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0