Sportlov!!

hej nu börjar sportlovet! Jag e på gotland med min bästa kompis ina. Vi kom i fredas 23.20 på kvällen. Igår var i och kolla i affärer och jag hitta en jätte snygg tröja på MQ för 249:- . Också idag när vi vakna var det jätte mycke snö så vi sprang ut. Vi byggde en snölykta som vi ska tända ikväll och så brottades vi lite snön. Vi hitta också en isbana som vi åkte på! På onsdag kanske vi ska åka långskidor och kanske på tisdag ska vi skridsskor. Men imorgon(måndag) ska vi gå till solbegabadet och bada undra om jag vågar hoppa från 5an där!? Men när jag går upp för den långa stegen där kommer jag typ börja grina.. Just nu sitter jag och ina på pappas jobb och flumar! Sen efter det här ska vi hem och kolla på en film! Vet inte vilken.. Såg ni melodifestivalen igår? Det gjorde vi! Jag och ina heja på EMD<3<3<3 Det var ju tur att dom gick vidare till final då. Ina heja på molly sanden också jag heja väl lite på henne då.  Igår kväll kolla vi på en film också den hette Wild child med emma roberts. Den var faktiskt bättre än jag trodde rekomenderar den starkt till tjejer mellan 10-15 års åldern. Nu ska jag inte skriva mer puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0