Tillsbaks till sthlm!

Hej hej idag åkte jag och ina hem från gotland..Båten gick 07.05 och vi gick upp kvart i 6!! Fett jobbigt. Vi satt och fluma hela resan för att vi var så himlans trötta! På gotland har vi bowlat 2 gånger och badat 3 gånger och så har vi shoppat då.Men nu e jag hemma i sthlm jätte skönt att få sova i sin egen säng och träffa mamma.. I onsdas fira vi min födelsedag hos pappa (fyller egentligen år den 15 januari) fast jag har ju träffat honom eftersom det inte ha vart nåt lov. Men jag fick 6 par örhängen och en parfym och body-lotion som luktar vanilj en bok som heter twilight om jag kunde drömma och en DVD som heter : björn gustafsson ett livsverk , den e jätte bra. Jag fick också en let's dance spelet och en chokladkaka xD Det var allt för idag men jag måste gå nu puss puss<3
                                                              
                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0