VI VANN!!!!!!

Hejhej vet ni? Vi vann hela alltet idag på klasshandboll! Fatta vad bra!! vi fick söta medaljer! Men det var en kille som hoppa på migh så jag hammna på min höft och nu  kan jag knappt gå!! Mitt ben e medvetslöst! Men jag måste gå och ducha nu men önska migh lycka till i slutfinalen mot örby! Asså dom vann finalen igår så det ska va en slut-final! Om ni fattar!? Menh hejdå puss<3
                                                                  
                                                 kunde inte lägga in nå bild fel på sidan =(

Kommentarer
Postat av: kalle

kul att ni vann. Hur många mål gjorde du?

2009-02-15 @ 14:06:56
Postat av: hannah gjorde 1 mål och jag gjorde 4 mål

hannah gjorde 1 mål och jag gjorde 4 mål

2009-03-07 @ 08:30:29
URL: http://plezzbajskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0