Yoga?toga?

Hej hej jag har presic gjort än ganska konstig sak enligt mig själv, inte att det konstigt att göra det det var konstigt att JAG gjorde det: Ni undar säkert vad jag snackar om, jo snackar om att  jag har gjort lite yoga ;) Men det e ganska kul faktiskt!
Men jag gjorde trädet och krigaren m.m men jag tog fram min yoga-matta som i mitt fall va vardagsrums-mattan :) och tog på mig små mjukisar och en tröja och börja fast jag tröttna efter nårga gånger . Men jag lärde mig slappna av . Skönt.
måste sticka ska äta lite det blev ganska sent när man e själv. puss

                                                                                
                                                                             
                                                                         en söt liten katt

Kommentarer
Postat av: phillip

kul att du kör yoga nu men va försiktig...=/

2009-02-04 @ 17:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0