åker hem snart ..

hej nu ska jag snart åka hem från gotland :( den 4 januari gåtr båten från gotland . men det ska ändå bli kul för då kan jag va med mina kompisar hemma i stockholm och jag har faktiskt lit ejulklappar jag ska öppna XD och dom e från mamma och min släkt på mammas sida XD undra vad jag får om jag får nåt :P Jag saknar alla er där hemma i stockholm ! särskilt min mamma och mina bästisar sarah, ina och emelie XD sarah o ina går i min skola men inte emelie :( sarah och ina hoppas ni gillar mina presenter för det var mina sista pengar jag hade på men resa .. vänta !? har jag skrivit bad jag har fått ... Nee jag tror inte det .. här kommer det i alla fall , jag fick ett par adidas-mjukisar , presentkort på JC och MQ , en bok om djur faktiskt riktigt roligt att läsa , en premenation på en tidning ,en tröja , leggings ,idol - kareoke spelet jätte roligt och en växt till mina fiskar och lite mer P.s jag skriver när jag fått mina julklappar hos mamma XOXOXOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0