hejsan

hejsan svejsan dejsan pejsan lejsan kejsan o.s.v ... vet ni om en sak om ni vill bli medlem på gartismode.se (en sida där man samlar poäng och byter ut poängen mot prestentkort på över 60 butiker ! ) vill du bli medlem ska du trycka på den här länken http://www.gratismode.se/?c=32498 och bli medlem ! Vill ni också bli medlem på grtismode.se (det e en sida som e likadan fast det e med smink istället ! ) vill du bli medlem där ska du klicka på denna länk http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=177635 och bli medlem ! imorron ska jag på öppet hus på kulturama det ska väl bli kul ! men jag venne =) Idag så har jag bara vart i skoaln och jag sarah och ina var spela lite boll och sen så hammna bollen på taket och vi va såklart tvungna att hämta den . Men då var det sarah som skulle komma till undsättning eftersom hona hade upp den =/ )och klättra upp på taket. Hon klättra upp väldigt försigt och det var visst väldigt isit på taket och srah höll på att ramla men som tur gjorde hon inte det . Jag och ina blev väldigt rädda när hon var så nära på att ramla (för vi vill inte direkt förlora en bästis) men sen när hon skulle ner kom den vaktis :S . Vi alla 3 trodde att hon skulle skälla ut sarah men det gjorde han inte .. Han sa bara e inte det här liet pinsamt elle? Fast då börja alla vi att garva och sarah blev röd i ansiktet för typ första gången till skillnad mot ina som blir röd i ansiktet hela tiden vilket jag kanske också blir =) Igår så var jag också i skolan men jag tror inet att det hände nåt pinsamt i alla fall .. fast jag venne =:) hehe kanske .. men nu måste jag sticka till min handboll satt jag inte kommer försent för det skulle inte va så himlans kul =:) Men jag kanske kan skriva ikväll för det e ju lets dance ikväll hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0