mycket har hänt på 2 hela dar

hej hej det e mycket som har hänt dom här två senaste dagarna ! Vet ni vad som har hänt ? Jo på torsdagen var det då min födelsedag ! Vet ni vad jag fick ? Jag fick en ksss tröja som var blå jätte snygg och 800 kronor från min mormor och farmor och en resa til Kap verde ! Det e en ö utanför Afrika ! Där finns också stora havs-sköldpaddor och hajar..+ att det e världens finaste strand där ! Många som har vart där säger att det e bättre en thailand och hawaii och då borde det ju vara bra ! Så den 12 mars går planet från arlanda 6.50 på morgonen fatta vad jobbigt ! Sen när jag hade gått til skolan så sjöng dom där för mig . Hela dan var jag med mina två bästisar Sarah och Ina XD jag fick en liten present av Ina också och det var ett par gulliga små örhangen ! Sen när jag kom hem så satt jag hela dan i soffan och chilla ! Sen så gjorde mamma min favorit-rätt och den blev extra god denna gång ( det var typ lassange-rullar vet inte vad det heter ) Sen när jag åker till gotland på sportlovet med min bästa kompis Ina så kommer vi fira min födelsedag med min pappa eftersom han bor där och jag i stockholm ! Sen på fredan så hände en rolig liten sak .. jag tog hål i öronen ! Faktiskt så gjorde det inte alls ont men det stack bara till lite .. Sen så valde jag ett par söta guldiga ploppar att ha i öronen ! Om ni undrar vad jag håller på med så sitter jag bara och slappar i min urmysiga säng och bara slappar . Jag Smsar med någar kompisar i skolan och så ! Men nu måste jag säga hejdå och kram för jag ska gå och käka nåt börjar bli lite hungrig.. XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0