En ny dag!

Hej och godmorgon!
Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Men kanske stranden om det inte blåser för mycket.
Igår så var jag ju vid ett kalkbrott och bada det var faktiskt inte så speciellt. Men det som var ku var att man kunde hoppa ifån kanten. Och det var lite djupare. I för igår så var jag ju och spela minigolf och det gick bra, pappa vann fast med bara sex poäng. Jag var ganska nöjd, fast ja hade vart nöjdare om jag vann xD! Sen efter minigolfen så åkte jag till hemmakväll och köpte lite godis.

Sen kolla vi på en film som hette Meet Dave.
Handling:
En rymdfigur kommer från rymden och landar på jorden dom är ute efter en sak.
Där träffar dom en familj som lär dom mycket som känslor tillexempel som kärlek.
Dom försöker göra allt för att se ut/göra som människor na gör.
Betyg:
Den får 3/5 för att den var ganska rolig men inte min typ av film. 

                           



     
Lite bilder på thailand(phuket) eftersom jag ska åka dit--->
Puss och kram hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0