Godmorgon!

Godmorgon alla! Nu har jag typ presic vaknat, jag vakande kvart i tio. Skönt med sovmorgon.
Om det blir varmt idag så ska jag och pappa åka till ett kalkbrott och bada. Nu vet jag i alla fall vad det är. Det är typ bara lite djupare eller nånting, vet inte hur jag ska förklara.
Om vi ska åka och bada så ska jag ha lite citron i håret för att få det lite ljusare. Jag har gjort det en gång den här sommaren och nu ska jag göra min andra. Det blir fakiskt ljusare. Många tror att det sliter på håret men det gjorde det inte. Fast det kan ju bero på olika hårtyper. Nu ska jag gå och käka frukost kramkram! Skriver ikväll!


                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0