Godmorgon<3!

Godmorgon!
Idag ska jag och pappa till stranden och sola, det ska bli skönt. Det känns som man inte blir brun fast jag är ganska brun eller nåt...haha..
Efter det ska jag och pappa åka på grillfest hos pappas jobbarkompis.
Sen så inatt (02.45) kommer min mamma och hälsar på här på gotland. Hon ska vara här till på söndag.
Jag ska visa runt henne på gotland i visby och sånt. Hon har ju inte vart på gotland på ungefär 10 år..haha..
Jag har tyvärr ingen film att recencera idag för att jag var för trött igår för att se nån..
Det kommer ingen imorgon heller för då har vi ju vart på grillfest.
Nu ska jag äta frukost..
Skriver när jag kommer tillbaks från stranden.
Kramizzz!
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0