hej igen!

Hej igen! Nu har jag presic kommit hem och ska snart åka igen. Jag ska på en teater som heter jungfruspelet! Det ska bli kul. Den ska spelas på stranden i solnedgången. Idag har jag cyklat lite och så åkte jag med pappas bil (pappa hörde såklart) runt i visby. Den är väldigt gammal. Den är byggd 1930! Gammal va? Fyller 79 år i år!
Men när ni kom till stora torget med bilen såg vi timbaktu! Han sa att vi hade en cool bil! Haha coolt!
Han skulle spela på gutekällaren ikväll en nattklubb haha! Nu sitter jag och lyssnar på nån skum musik och bloggar med er såklart! Idag fick jag veta att jag och mamma ska åka till thailand den 14 november! Fett kul! Jag har aldrig vart i thailand förrut! Men nu ska det egentligen ske! Vi ska bo på ett jättemysigt hotell i två veckor! Hotellet har spa med ansiktsmasker och thaimasage (vet inte hur det stavas) och mycket mer! Jag längtar redan såklart!
Hur har ni haft det idag? Kul?
Njuter ni av sommarlovet eller semstern eller jobbar ni? Ni som jobbar tycker jag
synd om! Längtar lite till skolan men bara för att få träffa polarna!
Men nu är det bestämt min bästa kompis emelie ska komma den 9 augusti och åka em med mig den 14.
Hoppas det blir kul! Men det tror jag!
Nu måste jag sticka men först ska vi få en bild på våran gamla bil. Men en rolig sak faktiskt, när jag var liten döpte
jag den till Ville! Typ när jag var fem! haha!
aja här kommer den!

Fin va?
vi kanske ska ha den i en parad på fredag. Det var några som frågade oss det idag och vi sa kanske, det
ska vara på gotlandringen. Vet ej vart det ligger!
kram er hannah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0