KNEIPPBYN!

Shooo! Godmorgon! Nu har jag och sarah vaknat och snart ska vi äta frukost. Sen ska jag och sarah och pappa åka till kneippbyn. Det ska bli så ***** kul. Förra året jag var där, så gjorde jag illa mig... :(
Men nu ska jag inte göra det..hoppas jag, jag är ju ganska klumpig..xD
                                       
                                        Kneippbyn vattenland!!!

Vi såg ju en film igår kommer ni ihåg? Den hette SPEED, nu ska jag skriva om den.
Handling:
En kille är polis, han löser brott just nu håller han på med en gammal gubbe som bombar för att få pengar. ( vill inte avslöja mer...xD)
Betyg:
Det är en av dom bättre filmer jag sett! Det är ganska mycket action. Vilket jag tycker är kul! Den får 4 / 5. Den fick inte helt 5 för att det blev lite mycket i slutet
                 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0