Kompis hemma xD

Shooo..! Nu är min kompis sarah här, hon ska sova här! Vi ska se på filmen speed och kanske nån till.
Imorgon ska vi kanske till kneippbyn och åka vattensaker. Vi är väldigt flummiga...HAHA!!!!!
Idag så träffades vi av en slump. Jag och pappa åkte i våran bil.. Sen när vi kom till klintehamn (där hon bor) så såg jag hennes plastpappa och hennes småbrorsor och dom sa vart dom bodde. Så vi åkte dit. Sen så åkte vi till stranden med sarah och hennes familj. Kul!
Nu ska jag och sarizz kolla på film, skriver om den imorgon plus(+) betyg.
Kram eran hannah!
                                              Dagens hjärta blir..............................SARAH!!! PUSS PUSS du är bästisen KRAM KRAM<33333333333333!!!!! LOVE U (som en kompis)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0