Shopping igen..

hejhej det kommer bli ett ganska kort inlägg nu! Men nu har jag änkligen hittat min telefonsladd så nu kan jag ladda ner fler bilder till bloggen! Idag har jag shoppat lite igen, jag köpte en väska från björnb borg! och jag fick ett par örhangen av pappa! Jätte söta var dom! Sen så fikade jag och pappa. Aja här kommer lite bilder!

                                                   

                                                     Min snygga väska!
                                                      
                                                     Märket på andra sidan!
                                                    
                                                    Mina söta örhangen jag fick!

Eller vad tyckte ni kommentera! Ganska bra grafik för att vara mobilkamraxD
Puss o kram!



Kommentarer
Postat av: Julia

Fin väska vart har du köpt den?

2009-07-11 @ 10:20:00
Postat av: tindra

Vad kosta den?

2009-07-11 @ 10:20:56
Postat av: Laura

Guud vaa snygg väska!

Jag har alltid ont om tid att kolla på väskor >:(

2009-07-11 @ 20:47:50
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0