regn?? normalt på sommarn??

hej visst vet ja att regn kan komma på sommaren! men ska inte sommar va typ gå och bada varje dag och 20+ eller mer! inte typ sitta inne hela dan och glo! jag är jag halvt sjuk men det börjar då bli bättre.
jag och pappa spela minigolf igår kväll på kneipbyn det var nån äventyrsgolf, pappa vann med 8 poäng så jag har väl blivit lite bättre sen förra året?
Har presic klivit ur duchen, sommna typ i duchen..haha xD innan det var jag på stan , där jag var på stora torget i visby hade dom typ en marknad eller nåt som dom har varje år då men ändå. fast det är typ samma sak varje år! det är bara massa smycken,solglasögon,tavlor,väskor och lite mer, visst är det kul att gå ibland och bara kolla lite. idag när jag var dår så hitta jag nåt stånd med bara smycken för bara 20 kr st alla smycken! love it33333!!!!men hade glömt lite pengar hemma..! Men nu ska jag gå ut det verka ha slutat att regna så.. hörde att det skulle bli 50 mm regn här på gotland på torsdag :( hate it hate it!!!!! men jaja hejdå!
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0