SHOO....!!

Hejhej!
Igår var ju jag och sarah på kneippbyn! Vi hade jättekul! Vi åkte nästan alla vattensaker och vi åkte den nya vatten saken det hetter sharkriver. Den var jätte läskig (enligt mig) Man måste sitta på en badring för att man ska kunna klara av alla svängar. Jag och sarizz åkte på en dubbelring då gick det mycket fortare en än singelring.
Sen gick vi till det andra landet(!) Där vi åkte en berg o dal bana som var för småungar. Sarah höll nästan på att sommna medans jag skerk som en dåre(!) Haha. Sen åkte vi en liten flumeride som finns på lisseberg. Man blev helt blöt!
Sen så kunde man trampa trampbåt i nån liten konstgjord sjö. Vi krocka typ med alla och allt. Brevid sjön fanns det typ (stora) (fejkade) blommor som sprutade vatten. Ganska mycket vatten. Från första blomman kom allt på mig och sen kom andra. Då akta jag mig för den och då sprutade den på min plats där jag satt...FAN! Jag var dyngsur när vbi skulle hem igen.
Sen så åkte vi hem till mig och sen kom sarahs låstaspappa och hämta oss sen så åkte vi till sarah i klintehamn.
Där jag skulle sova.
På kvällen när vi kolla på superman(!) så fick jag gå upp och sova mitt i filmen för att jag var så
himlans trött! Sen när vi vakna så åt vi frukost och så gick vi till bibblan för att kunna blogga. (sarah hade ingen data)
Så nu är vi här.
Jag vet inte vad vi ska göra idag men vi kanske ska dra till stranden. Men än så länge är det bara molningt.

Vi hade så himlans kul igår asså! Typ roligaste dan på sommarlovet! Haha. Vi var så jäkla flimmiga den dan!
Så nu ska vi nog dra här ifrån och hem till sarah och äta lunch!
             Nu ska vi dra hem till sarah igen!
Puss och kram eran hannah!

Kneippbyn vattenland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0