THAILAND!

Hejhej hur mår ni? Jag mår själv ganska bra! För två dagar sedan fick jag reda på av min mamma att vi skulle åka till thailand den 14 november! Fatta vad glad jag blev! Det ska vara på ett jättemysigt hotell i phukett. Med spa och thaimassage på stranden! Utanför hotellet ligger stranden och den är 8 km lång! Det är bara 3 km till staden där man kan shoppa. Jag har aldrig vart i thailand förut så det ska bli så kul!
Jag var ju på jungfruspelet för två dagar sen, det var väldigt kul. Det var bra skådespelare och sånt. Det är en teater för ni som inte vet. Det var i lickershamn. Den börja halv 9 och sluta halv 11 tror jag.

Idag så tog jag det lungt. Pappa och jag åkte runt lite i våran bil. Sen åkte vi till kvarnen ( det är inter sport som ligger i en jätte stor kvarn typ) det är så himlans stort där. Tre våningar! Det var 50% på alla varor på överdelningen och där var jag och kolla lite. Hitta ett par snygga skor till handbollen som man har inne. Dom var från Adidas. Dom  skulle kostat 450 kr men jag fick dom för 225 kr. Tack pappa för att du köpte dom!
Nu ska jag snart äta middag det blir tacos. Sen kanske jag och pappa ska spela minigolf.
Imorgon kanske vi ska bada i ett kalkbrott. Har aldrig badat i ett sånt förut så det ska bli  kul. Kan ta en bild så ni fär se hur det ser ut.



                                            
JUNGFURSPELET--->

                                         
                             SKORNA!<33
kram och hejdå nu ska jag äta!                                                                            

Kommentarer
Postat av: Sarah <3

hej hej hannis!

Va kul för dej att du ska till Thailand!

Men jag kommer sakna dig asa mkt !

Puss och kram



Din sarah <33

2009-07-26 @ 20:52:16
URL: http://johannacora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0